Saturday, 30 June 2012

I'm back :)



Hi hello oulss :)
Setelah sekian lama aku tak menghapdett blog , malam ni terdetik kat hati aaaaaaaaaaa nak hapdet nak hapdett ! 2 bulan aku tak hapdettt . Hahaha .

Okayy aku taktau nak story apa kat sini . Err apa kata kalau aku story pasal relationship aku dengan Haniff  ? Aaaa sapa takmau baca , sila click "X" sebelah kanan atas ehh ?

Relay aku dengan Haniff , Alhamdulillah okay :) Tadak berlaku pergaduhann , masing-masing dah boleh pikir mana baik mana buruk . Dah boleh paham perangai masing-masing . Kalau gaduh pun , gaduh manja jaa . Kalau kat sekolah , dia selalu mengusik , mengata , melawak dengan aku macam-macam . Sampai kawan-kawan pun kadang-kadang tumpang gelak kat kami . Hihi .

2 minggu yang lepas Elly bawak Haniff pergi rumah mama kat KL , pergi ambek something . Masa balik Perlis , Elly , mama dan sepupu Elly , pergi hantar Haniff kat rumah diaa . Hahaha Elly cakap kat dia "satg hang ambek beg , kami nak pecut balik teroih tau" . pastu teros Haniff kata " tadak2 , jumpa mak dulu , bagi diaa percaya aku pi dengan sapa " . Haha masa tuu tangan akuu sejukk sebab aircond kuatt dan bertambah-tambah sejuk bilaaaaa jumpa mak dia . Wahahahahaha -.- Mama sembang-sembang dengan mak Haniff , salam-salam dan balikk rumah :) Yeyyy :P Haniff kata muka aku muka nampak cuak gilaaa , haha bodoo . sapa tak cuak woii -.- Hahahaha .


Haha okayy cukup laa sampai sini , tak larat taip dah . haha see soon :)  byeeee <3                                               
                                                                            

0 comments:

Post a Comment