Wednesday, 11 April 2012

dia buat aku gelak sorangII



Nak story , pagi tadi Elly terjaga masa Haniff text Elly . Elly pun dengan keadaan mamai , baca lah text tuu . dia hantaq "Aku nk hg jjur dgn aku la apa lg yg hg dk smbunyi n pbodohkan aku" . Elly pun reply apa tah , tak ingat sebab sentitems semua dah delete , massage full tadi -.- cuma tinggal inbox ja , simpannn :) HAHA . pastuu Haniff reply pulak , " pandai hg pk sndri ah" . Elly balas text tu , tapi tak ingat . Elly hairan laa ishh mana ada buat salah apa punnn . then Haniff tak reply text aku tuuu . Elly reply text dia tadi tuu agak kurangajaq jugak la . ya la sapa tak sakit hati , pagi2 hantaq macam tuu :P

Pukul 10 mcm tu Elly text dia , gtau yg Elly pi keja . Dia tak reply text Elly . haha susah hati jugak laa tapi buat taktau jaaa . pastu masa senja dia text suruh Elly call dia . Elly pun call lah . haha borakII , then Elly tanya dia "awat hntaq msg cmtu pg td ?" HAHAHAHA tau dak dia kata apa ? " tahh , abg mamai kot . rasa mcm mana tah . td abg bangun tidoq , abg heran laa awat abg hntaq mcm tu kat b , taktau waktu mana abg hntaq . " HAHAHAHAHAHAHAHAHA mana lawak punn :P mimpi apa lahh sampai tengah tido pun boleh text aku marahII HAHAHA tobat lawak :P

hampa rasa lawak dak ? haha mau tak lawak pun , gelak ja laa ! pliss laa pliss laaa , tolong laa gelak bila baca post nie HAHAHA :PPP

the end :)

0 comments:

Post a Comment