Wednesday, 1 February 2012

Yesterdayy again :)



Hi hello peeps and stalkers :PP

nak continue pasal post semalam . ahakss (!)
okay , semalam pukul 10.58 terpapar kat screen handphone buruk Elly "Delivered to : Bieboo" . ouyeahhh maksudnyaa , Haniff dah on handphone :)) *keryih sampai telinga.
Tetiba handphone bergetarrr , tengokII Haniff call . yeahh haaa :D
talkII , dia cakap "b , mai hantar selipar kat abang , selipar abang putus . nie abang pakai ikat dengan getah" HAHAHA Elly gelak teruihh -,- Elly cakap "pi la bagitau mak , Elly bukan boleh pi hantar , kalau boleh , takpa jugak ! " then borakII .

Elly : Abang , napa buat b macam tu semalam ?
Haniff : apadia ? abang buat apa ?
Elly : tau ak b  menangis semalam
Haniff : laaa abang letih pastuu abg bengang kes kena denda samaaa
Elly : dah tu , mai lepas kat b ? tak layan cmtu ?
Haniff : laaa bukan la ishh , kita cakap tipon kat semalam ? dah-2 , satgi teryak pulak werr
Elly : tau ak terasa . ingat ada betina lain dah
Haniff : Abang tak lupa haih janji abang kat b .
 thennn ada lagi , romentik gituuu xD ! mana boleh share kat siniii :DD

okay , lepas cakap tipon semalam , kami textII sampai Haniff tetidooo . dan sekarang Elly tengah tunggu text dari diaaaa . 30 minit lagi , hoaaa :( 

Semalam Elly rasa dihargai dan disayangi . hikhok eiwwww perasan kah aku ? atau kenyataan ? hmm

TUHAN TOLONG SATUKAN HATI KAMI
KERNA KU TAK SANGGUP
KERNA KU TAK MAMPU
HIDUP TANPA DIA DI SISIKU
 


THE END !





0 comments:

Post a Comment