Tuesday, 3 January 2012

crying


Pagi tadi antar Haniff dekat stadium Utama Kangar untuk pendaftaran PLKN . Aku pi dengan kawankawan . Masa aku sampai , dia baru sudah daftar . then dia pi letak beg dengan mak dia . pastu dia mai kat kami . dia tarek tangan aku thennnn aku menangis . sebak bebb




dia janji macammacam kat aku dan aku pun angguk2 jaaa . takleh nak cakap . then mak dia call suruh pi kat bas . kami semuaa jalan kedekkedek pegi kat bas . wuaa menangis lagi . dahla mak dgn ayah Haniff ada , tapi buat taktau depa bukan kenai akuuuu . then diorang panggil suruh naik bas , Haniff mai dekat aku "abang nak pi dah" emmmmm okay cryinggg lagii tapi cuba kawal sebab mak dia tengok . Haniff jalan dan teros naik bas . dok lamaa , bas nak gerak . aku call Haniff tnya duduk belah mana . dan dia cakap "belah kiri , macam kita duduk harituu " okay aku terus gitau kawankawan dan pi tunggu belah kiri bas . Bas jalannnn , kami semua lambaiiii kat Haniff . sebak wey sebak . 4 tahun lebih couple , tak penah nak berjauhan lamalama macam nie . habis sangat tak contact  2 3 hari jaaa :'(
hope everything gonna be okay .
sekarang tengah texting , baru lepas on the phone dengan dia :)
u cry , i cry :(

iloveyou Haniff <3

#thanks KHAIRI sebab sediakan aku sekotak tisuuu kat stadium tadi -..-'

0 comments:

Post a Comment