Sunday, 18 December 2011

Holiday Part two :)



hello hye peep !
Hee seperti yg dijanji kan , Elly nak sambung part two pulakkk -..-'
okay for the second day , cerita nya bermulaaaa dariiiiii errr ..

13/12/2011 pagi tu aku terjaga jam 5.30 pagi . err tu pun sebab AZURA kejutkan FARAH ajak mandi .
time tu FARAH langsung tak sedar , begitu jugak dengan kawankawan lain :) tidor mati agaknyaaa .
aku pun bila dah dengar AZURA kejutkan FARAH , aku teros cakap .
"FARAH nak bangunn pukul 6.30 " then aku tidoq balekkk . HAHA :D
okay then aku bangun pukul 6.30 cmtu . tak busy sgt sebab kami semuaa decide taknak mandi pagi tuuu :D
sebabsebab nak mandi kat sunway lagoon ! HAHA terokkan kami ? err welll -,-
okay bersihkan diri , siapsiap then kemaskemas teros naik lobby tingkat 4 untuk breakfast !
on the way pi dapur , err dapur tuu tepi bilik geng laki . ouhhhh aku nmpak HANIFF pkai kain tualeeeee !
eiwww dia baru lepas mandi . HAHA dia teros sembunyi tepi dinding , HAHA malu agaknyaaaaa .
Lepas breakfast , aku pergi kat depan , tangan aku gatai nak online , sedangkan HANIFF dah pesan !
"takpaya online , kalau tidak aku tukaq password hang"
tapi aku degil , ta dgar cakap diaaaa , aku online jugakkk . alaaa aku onl sebab nak tengok gambargambar geng SYEDALWI dalam page penginapan tuuuu -,-
okay lepas tgok tuu , aku kelam kabut logout sebab takut HANIFF nampak , wuuu aku takut kat diaaa .
takut dia mai lempang kepalaaa aku . HAHA

okay then lepas semua siap , kami pun turun bawah dan jalan samasama pegi bas .
alaaaa bas jauhh -,- beg berat pulakkk . HAHA
sampai dekat bas , pakcik bas pulak tadak , err tunggu punya laaa lamaaaaaaaa . dah laa baju aku boh kat hanger , kenaa pegang laa pulak . nak gantung , tadak tempat . huhhhhh !

tuuu tengok kawankawan aku pakat dok tunggu pakcik bas dan CIKGU yg kami sayangi .
hahaha mukamuka tak mandi cuma FAHMI ja yg mandi . tu pun pakai baju semalam xD eiww busuk !
okay tunggu punya tunggu , cikgu dan pakcik bas pun sampai .
dalam bas , geng pmpuan semua belakon cakap " kami mandi " haha padahal haremm tak mandi pun !
geng lelaki semua mandi . HAHA terok kann geng perempuan ? biasa laaaa kannnnn .
on the way pi Sunway Lagoon , aku dok myembang jaa dengan SYAHMI .
sebab time tuu aku dok dengan diaaa . HANIFF dok belakang .
HANIFF yg suruh SYAHMI duduk , jangan salah paham pulakk . satg ada yang cakap , aku nie gatai dan bagai pulakkkk ==' HANIFF pun tak kisahh sebab kami semuaa rapat .
 gipun sekelas dari form one smpailah form five . so tak kisah lah kannnn .
aku pun tak ingt kami borak tentang apaa , biarkan jaaaaa . tak penting pun kannnn -,-
okay sampai Sunway Lagoon , HANIFF panggil aku . wehee lintas jalan samasama :)
tapi lepas tu terpisahh , dia ikut kawankawan diaa dan elly ikut kawankawan elly !
tapi sampai kat pintu Sunway kena tunggu pulak , sebab tak buka lagi . 
so masingmasing lepaklepak duluuu =='


SYAHMI . HANIFF . JAD . AZMER


HANIFF pose macam bapokkk =='


hahahaha :D

okay lepas 30minit , kami pun masukkk *ayat budak tadika 
kat dalam tuu aku dengan HANIFF memang tak dok sekali . dia dgn kawan dia , aku dengan kawan aku :)
okay first , kami pegi tukar pakaian , tukar seluar jaaa . sebab baju untuk mandi kami dah pakai siapsiap !
HAHA okay then sewa pelampung , errr guna duit aku dulu rm 120 untuk 4 biji pelampung :)
lepas mandi baru aku collect duit balek ! HAHA aku tak bnyak duit lahhh .
kalau kaya kan best , buleh belanja kawankawan kannn ? <3

Then dah main sakann , baru lahh jumpa HANIFF . lepas tuu kami mandi samasama :)
so sweeet . hahaha mainmain airr , err lepas tu kami errr ehh rahsia !
privacy lahh mana leh cita kat orang :D hahaha
okay then dalam pkul 1.45 cmtu kami pergi toilet dan siapsiap untuk pergi shopingggg .


aku yg pendek tuuuu , haha tengah mencari sesuatu dalam beg .
grr beg merah tu beg HANIFF , beg krim tu beg aku . akceli aku suruh HANIFF galas beg tu sebab beg aku tu berattt -,- naseb laa dia mau . sayang aku la tuuu -,- okay prasan !

HAHA macho dan cantik kann diorang nihh ? <3 hikhik

okay lepas semua dah siap , kami ramairamai keluar dari Sunway Lagoon dan teros ke bas !
sampai dekat bas , kami kena bising sebab LAMBAT ! alaa kecohh lahh lambat 5 minit pun bising .
hahahahaha :D okay then kami semua buat keputusan nak shoping dekat Sunway Piramid jaa .
so , turun bas dan terus tuju kedai makan ! okay aku belanja HANIFF . sebab malam sebelum tu dia belanja aku . bagi adil la kannn . hikhik :)
lepas makan , teros pergi shoping . belibeli , then turun . okay kami sesat ! haha 
ehh bukan sesat , tersilap pintuu -,-
okay naik atas bas , ada orang tu bising , cakap macammacam !
aku bengang laa , mental down teros .
okay lepas shoping , kami teros gerak ke Genting Highlands !
dalam bas , aku duduk dengan HANIFF :)
macammacam kami story , dia buat mental aku okay balekk . hikhik :) sayang hang lahh HANIFF !
pakcik bas tuu ikut jalan jauh , err pukul 8.30 malam baru kami sampai dekat Awana Skyway . erghh !
okay kami naik cable car samasama :D weheee kawankawan aku dan HANIFF cuak kot !
alaaa rileks laaa , cewahh bajet cam aku berani kann ! haha

okay sampai dekat atas , kami jalan ramairamai pergi First World Hotel :)
then aku dgn sir dok urus yg check in Hotel .
dah dapat kunci , kami semuaaa naik bilik . err TOWER 2 TINGKAT  17 .
bersihkan diri , dan siapsiap kami keluar -,-
kami pegi shoping ! HAHA pukul 1 lebeh baru kami masuk bilik .
tu pun sebab HANIFF dan FAHMI lapar , diorang beli bungkus .
geng aku makan megi cup jeaaa , haha jimat !
okay masuk bilik , buka tudung , HANIFF call . ajak keluar pulak , alaaaa malas nyaa nak pakai tdung balek .
naseb lahh HANIFF paham , then kami texttext sampai lahh aku tertidoqq . 

okayy selesai PART TWO !

esok sambung PART THREE pulakkkk -,-

byebye :) gudniteeee .

0 comments:

Post a Comment