Sunday, 18 December 2011

Holiday Part Three :D



hi hello ;)
i'm back , hekhek okay nak story pasal the last day .

14/12/2011 bangun awal pagi , mandimandi kemaskan diri then pukul 7.50 kami turun bawah .
then lepas checkout , kami simpab beg di loker .
then naik atas , beli tiket and masukkk -,-
okay kawankawan aku termasuk HANIFF nak main kereta belagaa ! okay time tu aku dengan AZURA pegi main roller coaster yg indoor punya . alaa tk mencabar sgt -,- hikhok .
okay then kami turun bawah , naik Flying Coaster !
lepas tuuuuuu , aku dengan HANIFF duduk lepak2 tak naik apa2 , tunggu kawankawan lain naik Corksrew !
 pusingpusing , naiknaik , jalanjalan then kami pegi shoping lagi !
jyeahh bukan aku dengan HANIFF yg shoping tapi kawankawan aku .
ye la kann , nak beli kat boypren , gepren , dan bagai -..-'
pukul 12.00 kami berkumpul dekat First World Cafe for lunch .
okay makanan diaa , perhhh biasa lahh Hotel . pahampaham lahh kannn .
pukul 1.30 sir tempah Bowling game untuk kami .
sebelum tu sempat lagi pegi shoping , teman HANIFF cari baju untuk adik diaaaa .
then pergi bowl , tapi aku , YANA dan AZURA turun shoping lagi !
tapi aku tak beli apa2 punnnn , sebab errr duit tadak *tak baik menipu ! haha
lepas bowl , ambek beg then jalan pergi Awana Skyway .

Okay nie yang tak best nak story sebab em emm dah on the way balek :'(
dalam bas , aku duduk dengan HANIFF .
sembangsembang then tertidoooo . hikhikhik tidoo atas bahuu :D *kidding HAHA
okay then aku terjagaaa sebab wuuu sejukkk ! ruparupanyaa time tu hujan , lebat gila kot !
aku pun ambek kain pelekat HANIFF selimut kami duaa , wuu ! HAHA lawak kan?
sweater HANIFF , AMALINA gunaaa .
soo aku pakai sweater then selimut pulak dengan kain pelekat , HANIFF kongsi dengan akuu . winkwink !
eiwwww <3 hahaha gedik dak ? alaa tak suka bacaa , pi blahhhhhhh !
emm kay nak sambung nie , weheeee :/

Tengah tengah mata kuyuuu mengantuk , kawan aku pulak bukak lagu IZINKAN SELAMANYA NAMAMU DIHATI !
aku sensitif lagu nih ! errr sebab duluuuuu emm tkmau crita lahhhh .
tapi lagu niy berkaitan dgn hubungan aku dan HANIFF !
okay bila dengaq ja lagu tuu , aku teros tutup muka aku dgn sweater .
ohmai god ! aku tak kuat , air mata aku jatuhhh !
hmm then HANIFF perasannn , dia teros gitau kawankawan aku kat belakang .
YANA teros replay balek lagu tuu then letak tepi telinga aku sebelah kiri dan HANIFF nyanyi kat telinga aku belah kanan -,- maigod ! skali lagi , aku menangis . teresak-esak baq hang !
yang AZMER pulak dok tambah kok belakang , mana nak tahannn , nangis lagi lahh aku !
HAHA maluuu woooo , tapi kawankawan aku memang tauu yg aku sensitif dengan lagu tuuu xD
ada maksud tersirat dan tersurat .  HANIFF selalu nyanyi dekat aku ! =='
 hikhik aku dengan HANIFF borakborak manja , eiwww pasal hubungan kami .
pasal PLKN jugak ! seriously , aku takut bila dia pegi PLKN nanti !
Aku tak bersedia untuk kehilangan diaaa , 4 tahun wey 4 tahunn !
ehh aku dah terkeluar topik gaya ? haha okay then
 kami sembang tidur makan ,sembang tidur makan then sampai lah dekat sekolah !
salamsalam , ambek beg masing masing dan balik :)


candic photo :






I MISS YOUR LOVE

I MISS YOUR TOUCH

BUT I'M FEELING YOU EVERYDAY :)

A LOT OF LOVE : ELLY KHAIRUN NISA :)

0 comments:

Post a Comment