Friday, 16 December 2011

Holiday Part 1


hi hello peeps :)
lama kenn aku tak update ? heee akceli aku malas nak taip2 niy .
hm hmm okay . tgok tittle tu , Holiday Part 1 .
jyeahhh 12/12/2011 , aku telah mengikuti rombongan kelas aku ke KLGenting :D
eiww skema nyaa ayat , haha bekpi2 .

okay 12/12/11 , pkul 6.30 pagi aku bgun mandi2 siap2 ,
fuhh dengan penuh semangat lahh kan ?
orang nak pegi holiday , msty la seronok kannn >.<
pkul 7.30 kawan2 aku call , "wey hg dok mana ? tak mai lg ka "
aku pun cakap " sat2 , stg aku pi . nk keluaq dh nie "
hahaha depa call sbb ada yg tk ambek lg borang kebenaran , dan ada yg tk byar lg duit trip .
sebab semua2 tu aku yg kutip , so tu yg jadi busy :D
dalam 7.35 cmtu aku pun kluar dri rumah , dlam 7.45 cmtu smpai skolah .
agak ramai yg dh smpai , semua berkumpul dekat Dewan Terbuka skola aku tuu -___-
aku pun turun kreta tros pi kat diorang , urus2 apa semuaaa , then nampak HANIFF datang .
em akceli time tu aku tgh bergaduh dgn diaa , 3 hari bergaduh . tak contct langsung .
okay aku dan dia masing-2 buat taktau , langsung tk tegur kat dewan time tuu .
Dalam pkul 8.30 bas sampai . aku pun dengan cepat nyiaaa bawak beg2 pi dekat bas .
sebab nak ambek tempat duduk yg strategik -,- hah pulun kan aku ?
errr okay aku pilih tmpat duduk 2 dari belakang . Ksian baq ampa dekat sesetengah geng2 laki
, nk tau sebab apo ? HAHA sebab diorang terpksa duduk kat depan .
Geng perempun konker tempat kat belakang -_-
Geng2 HANIFF  dok belakang skali . 

okay time tu dalam bas aku dengan HANIFF  memang tak bertegur , tengok muka pun takk .

Sampai gurun , kami semua turun makan , err Breakfast !
bila selesai breakfast , kami semua naik bas .
Jeng jeng jeng , haha -_- HANIFF duduk kat tempat aku .
Terkerjut makk ! okay start dari situu , kami duduk dalam bas bersamaa >.<
kesian kat FARAH sebab terpaksa ubah tempat duduk , sebab tempt dia HANIFF duduk , sebelah aku -,-



okay dalam pukul 6 macam tuu kami sampai tmpat penginapan .
huhhh malam , pkul 8 kmi berkumpul kat bawah , nak p I-City Shah Alam :)
okay sampai sanaa , kami semua pegi makan duluu .
HANIFF belanja ! jyeah bukan selalu . dua orang , rm8 jea .
murah gila beb , dh la nasi bnyak , sedap pulak tuu =='
err okay lpas makan , jalan ramairamai pergi I-City , kat sana aku dengan HANIFF berpisahh .
Berpisah ? err maksud aku , HANIFF ikut kawankawan dia , dan aku ikut kawankawan aku .
jalanjalan , pusingpusing atas bawah , then stop dekat I-City , tengok ada PAAN dan Teacher YAN , sembang jap dengan diorang -,-
okay then geng HANIFF ajak masuk Snow walk . ehmmm kena RM25 . tnya kawankawan aku , diorang taknak masuk . maybe sebab sayang duit , ye laa kan RM25 , mahal jugak kan ? okay aku pun call YONG , cakap nak masuk tak snow walk ? Yong suruh aku tunggu situ .
Then YONG dan AMALINA sampai , diorang nak masuk ,
kami pun pergi beli tiket , aku tolong bayar dekat AMALINA . nanti dia bayar balek lahhh -,-
dah beli tiket , aku call HANIFF , tnya dok mana . Then dia cakap , kat dalam .
okay kami pun masuk , mainmain . perhhhh sejuk nyiaaaaa .

hudohh gila . HAHAHA -___-
okay then dalam pukul 11 cmtuu , kami keluar .
jalan pergi ke bas .


Niy time On the way balik ke penginapan .hahaha muka masing2 cam letih ja kannn .
okay dah sampai penginapan , aku kemaskemas barang untuk ke Sunway Lagoon keesokkannya nya .
kemas siapsiap sebab pagi esok tak kalut dah kannnn . hikhik .
okay lepas kemas , bersihkan diri dan bagai , kami semua pun tutup lampu dan sembang dalam gelap .
cam biasa , aku dengan YANA sembang macammacam , merapu pelek3.
HAHA kami tak buleh tidur sebenarnyaaa , begitu jugk dengan YONG dan AMALINA .
pukul 2 pagi , aku dengan AMALINA decide nak turun 7-Eleven kat bwh .
then kaklong dan YANA pulak nak kirim topup .
Aku pun call HANIFF , "buat apa ? jum turun bwah , 7-Eleven , nak beli topup dan nak makan megi "
HANIFF cakap "okay jum" 
jyeahh dia nak teman , weheeee <3
aku dan AMALINA pun turun , pergi 7-Eleven then naik tingkat 4 lobby ,
and bilik budakbudak laki tingkat 4 jugakk .
okay tingkat 4 , ada pc dan boleh online freee , ada tv jugakk .
budakbudak laki decide nak tengok bola pkul 4 pg .
aku dengan AMALINA ingt nak join diorang , nk onl . sebab tak buleh tidur .
Tapitapi , HANIFF tak bagi . dia cakap dah lewat , dia suruh kami kami msuk blik .
wahhh sayang kan dia kat aku ? HAHA
aku pun dengan frust , turun tingkat 3 dan masuk tidur .
zzzzzzzzzzzzzzzzzz



okay tak larat taip dah , PART 2 akan di sambung bilabila masa . malam niy maybe :D
okay see soon
<3 byebye



#imissthatmoment <3 nak pi lagiiii -____________-


0 comments:

Post a Comment