Thursday, 3 November 2011

I'm sorry friend




hi hello :)

okay nak story pasal dekat sekolah tadi -,- HAHA

tadi pagi ada bengkel SEJARAH dekat dewan makan asrama

kami semua kena buad soklansoaklan yang cikgucikgu SPOT untuk SPM

okay tengahtengah buad soalan sejarah tuu , aku ada IDEA untuk nak pekena kawan aku .

jahat kan aku ? aku suruh kawan aku FARAH 

ambek DUIT KELAS yg ada dalam pensel box LIYANA a.k.a kak long :)  

time tuu KAK LONG tengah menyembang dengan AIMI , SYAHIRAH dan bagai .

okay then kami keluar rehat -,-

lepas rehat , aku teros naik kelas . 

pastuu RAHIMI and HAZWAN bagi duit kat aku RM10 suruh bagi dekat KAK LONG 

duit tu untuk bayar duit kelas 

act kami kutip duit kelas untuk JAMUAN AKHIR TAHUN rabu depan :)) weheee

time tuu aku baru teringat yang semua duit kelas aku sembunyi daripada KAK LONG .

ohh . KAK LONG langsung tak sedar yg duit kelas tadak dalam kotak pensil diaaa .

okay tetiba SIR ISMARIZAL masuk , kami belajar ENGLISH . 

time tuu baru KAK LONG sedaq yang duit tu tadak , haha . 

dia cari merata tempat , and muka dia pun berubah , cuak . 

mau tak cuak , duit tu banyak , kalau nak ganti , jenuhh .

aku dgn FARAH , YANA and AZURA semuaa lawan gelak .

kami buad2 tanya "kenapa along ? awat pasaipa ? apa hilang ? kak long letak dekat mana ? "

SIR perasan yang kami tengah kecoh sai tuu , then dia pun tanya satu kelas , sapa ambek duit tuu ???

then aku cakap "tadak apa2 la sir , lupakan "

sir pun , okay nevermind .

HAHA naseb lagi , tidak nie jenuhh aku ==' 

okay pukui 12 lebeh cmtuu sir pun keluar , and kak long pun tempik

"WEI SAPA AMBEK DUIT KELAS BLA3 " *sambil tgn membuka beg sekolah diaa

jengjengjeng , DUIT KELAS tuu ada dalam beg diaaa .

 haha memang laa ada sebab FARAH bubuh dalam beg sekolah KAK LONG ! 

puahaha jahat kan kan ? well :PP

okay satu kelas "BOOOOOO" KAK LONG .

alahai , sian kat along .

time tuu aku tengah rancak sembang dengan HANIFF .

and aku terkejut bila FARAH cakap

 " wei along _______ "



ehmmm along NAGES :'( 

aku pun "mampoihh dahhh "

hahahaha tu laa elly , cari pasai lagi . watlekk

aku pun tak ckap bnyak teros bangun and p pujuk along .

atotototo " along , sory laa . saja jaa melawak . nie last kami buad , mgu depan exam dah "

okay semakin teresak esak . sorry laa along ! 

tengah tengah aku feeling nak pujuk dia , dia GELAK . 

dia gelak sebab dia rasa macam lawak pulakkk bila dia menagis . 

bila dah dia gelak , aku dgn kawankawan pun tunggu apa lagi , gelak sama laaaa .

HAHAHA :PP 

okay back to the tittle , 

I AM SORRY FOR MY BEHAVIOR 

I AM SORRY THAT I HURT YOU 

I AM SORRY COZ I MAKE YOU CRY 

I AM SORRY WHATEVER I DID WITH YOU 


I'M SORRY FRIEND :) ILOVEYOUUUUU 











0 comments:

Post a Comment