Thursday, 20 October 2011

STUDY + DATE


Hi hello peep and stalker (s) 

dah lama kan aku tak update ?

hee aku busy kay busy :DD

okay back to the tittle , STUDY + DATE <3 
haha cam biasa , tadi aku study dengan HANIFF COOL

hihihi aku study ADDMATH dgn MATH 

ADDMATH tadi HANIFF yang ajaq akuu .

semalam dia p study dengan HAZIQ .

HAZIQ ? diaa neh budak paling pandai kat sekolah akuu =='

okay di sebab kan dia study semalam , pagi tadi diaaa ajaq aku blablabla

mak aihh , terer baq ampaaa ! *jgn prasan derrr

err tadi jugak HANIFF dan HAZIQ gelak kat aku 

nak tau sebab apa ?

jengjengjeng . hahaha tadi aku tnya HAZIQ satu soklan tuuu 

then aku tak buleh jawab -,- diorang teros gelak kat akuuu

takpa cekk , bringat ! hari nie hari ampaa , esok lusa dan bilabila hari aku pulakk

grrrrr sebenaq nya aku tanya ampaa soklan lain , tapi ampaa jawab soklan lain .

tu yang aku terpinga-pinga and jadi blur :DD

haha tapi last2 semuaa nya settle dan aku dah faham -,-

okat time MATH pulak , aku duduk kat belakang dengan HANIFF COOL

hihihi kami buad soklan TRIAL SPM JOHOR 

eiww 2 in 1 . haha study + dating <3

cikgu tengok kami rileks jaaa -,- cikgu sporting kan kan ? 

hehe apa apa pun STUDY penting ! SPM SPM SPM <3 

okay esok kita study samasama lagi naa HANIFF COOL -..-'


ILOVEYOU MORE THAN A WORD <3








0 comments:

Post a Comment