Saturday, 1 October 2011

PIZZA HUT


hi hello :D 

okay welcome OCTOBER . bubbye SEPTEMBER ! 

err hari nie SABTU . 

hari nie aku agak frust . nak tau sebab apa ?

sebabsebab tak dapat join ADIK MIRA , FABE , HANIFF , AFIF DAN SYAHMI 

p makan PIZZA HUT <3 nak celeb besday boy --- >  FAHMI .

aww rugi hoii , dah laa ADIK MIRA nak belanjaa .

frust gila babeng aku sebab minggu lepas punya laa rancang , nak makan PIZAA

then nak beli CAKE . 

aa err tutt tuttt semalam aku DEMAM :'(

pagi tadi pun sakit kepala and batuk .

aku jadi malas lhaa nak join , stg kan satu PIZA dengaq aku batuk huii .

errr to ADIK MIRA , sorry na na ? tak dapat join .

hang marah aku kan kan ?  alaaa hang nie , rileks laa tadak aku pun hang makan serupo tu jugak :3 

bungkus mai cikit PIZZA ng CAKE kat akuuu =='



OKAY malas nak taip panjang-2 , sakit kepala =='



byebye stalker <3






0 comments:

Post a Comment