Monday, 3 October 2011

03 OKTOBER 2011




Hi hello stalkers and peeps <3 

okay hari nie aku dah dapat serba sikit keputusan TRIAL SPM :) 

HAHA agak terok lhaa bhai :'( 

huehue pagi tadi first subjek , subjek math 

okay rilekss saja baq ampa sebabsebab result MATH dah dapat lamaa dahh 

lepas MATH , subjek BI pulak .

okay agak gelabah . tapi SIR tak bawak paper exam . so , okay rileks terok la aku ^_^ 

then lepas BI , subjek ADDMATH pulakk , haaa cekgu dah janji nak bagi result ADD MATH hari nie 

semuaa pakat getar and cuak  habeh , HAHA :) 

al maklum lhaaa  ADDMATH kan feveret subjek kami semuaaa :) sayang hang laa addmath 

eiwww cikgu panggil nama sorangsorang mengikut susunan dari markah tinggi ke rendah .

bila dah dapat , aku pun tunggu apa lagi .tambah tolak darab bahagi 

okay aku LULUS ! yeahh aku dapat 50 jea pun . 

okay la tuu 50 , kredit kan kan ? lebih baik daripada FAILED . 

time ADDMATH tuu ada laaa beberapa dialog antara aku dgn cikgu *skema ayat 

cikgu : Elly , hang tak ajaq HANIFF ka ?

aku : haaa ? err ajaq , tapi tahh lupa kod . 

cikgu : hang ajaq la HANIFF , math dengan addmath . dia buleh bukan tak buleh 

aku : ha okay okay . nanti saya ajaq dia naa . 

cikgu : dia tu pandai , tapi banyak main dengan terpengaruh . 

aku : ????? tah laaa cikguuu .



okay CONCLUSION nya , lepas nie kan kan boley laa DATING lebih masa . heee 2 dalam 1 :) 

DATING + STUDYING =  GOOD RESULT SPM <3 

hahahahaha :D lawak jaaaaa . chill beb .

okay continue , lepas ADDMATH , subjek AGAMA pulak .

HANIFF dapat 87 , aku dapat 83 , ohmygod !

dia dapat tinggi dari aku , err it's okay .

then subjek sejarah pulak , aaaa errr HAMPEH ! 

em aaa errr haa errrr aku FAILED mybe :'( 

for the first time , SEJARAH aku failed .

but nevermind , bukan aku sorang yg merosot , tapi ramai lagi .

soalan yang di spotkan , tak naik . tu yang result aku jadi macam tuuu , macam TAIK kan kan ?

haha apa apa pun , perjuangan masih belum TAMAT -,- 

masih ada masa lagi kan kan ?

tolong bagi semangat kat aku okay ? 

er okay lenguh tangan da menaip . nak berhenti kan cnie . 

p/s : gud luck to all PMR candidates :) i wishing you much good luck . 
specially to ADIK MIRA, ADIK FYRA and HAFIDZ :) 

byebye see soon . 









0 comments:

Post a Comment