Friday, 23 September 2011

TELOR DAN TEPUNG




assalamualaikum

hii hello xD 

okay nie aku nak story pasal petang tadi :))
ptg tadi kelas 5 Arif ada kelas Biology dekat makmal Fizik ! 

tadi dalam pkul 2.20 aku text HANIFF , FAHMI dan AZMER .

"weh esok besday nuril ng syahmi , ptg nie kita takmau buad keja jahat kaa ? "

then , FAHMI reply " ikut hg la "

pastuu aku rep apa tahh , FAHMI reply " aku ok ja , kalau ada bahan ok la "

okay aku pon text FARAH , "ada teloq ayam dak ?"

then FARAH reply "ada . nak brapa biji ?"

aku text cakap nak 3 . HAHA :)) tamaknyaa 

okay sampai kat DEWAN BESTARI . semua kawankawan dah ada . 

rileks dulu . pastuu aku kirim duit kat AZURA soh beli tepung ! 

haha okay simpan tepung dalam beg FARAH , and teloq dalam mto FARAH <3 

dalam 5.20 cmtuu , kelas tamat . *ayat skema

errr semua pakat kelamkabut sebab SYAHMI nak balek awai .

haha rileks dulu , okay sampai kat DEWAN , FARAH dgn aku buka tepung ,

 and bagi teloq dekat HANIFF . 

HAHA , haniff p kat blkg syahmi dan kata 

" err esok cutii , takleh nk sambut besday hang ! nahh * teloq jatuh atas pala SYAHMI 

eiwww then FAHMI tuang tepung pulakk . aww leh buad KEK :D

bayangkan lhaaa , teloq sibijik atas pala pastuu tepung pulakk , eiwww

kesian kat hang SYAHMI . haha btw , tu hadiah dari kami .

soryy naa sebab kami , hang takleh p cc ng KEBAB ! 

HAHA hari len laa noh hang p :))



HAPPY BIRTHDAY :D 



# tahun nie 3 kali dah aku rancang buad benda macam nie , sorry na HANIFF , AIMI dan SYAHMI . aku memang suka kacau orang : D




okay THE END 

0 comments:

Post a Comment