Monday, 26 September 2011

MATHEMATICS

ASSALAMUALAIKUM -,- 

hi hello all . update lagi :))

hari nie dah dapat result MATH ! 

heeeeeeeee :D sukaaa

okay nak cerita sai result MATH

pagi tadi perhimpunan batal then semua student stay dalam kelas

time tu aku tengah bengang kat HANIFF sebab dia tak pegi skola

aku callcallcall sampai dia angkat , 

aku marahmarah dia sebab tak p skola -,-

heee AKU RINDU HANG LA SEBAB TU AKU NAK HANG P SEKOLAH !

cakapcakap then kami gadoh, lepas tu text sat tapi stop text kat citu jaaa .

ALAMAK ! silap topik la pulak . okay berbalek kepada tajuk .

okay then genggeng lelaki 3 4 org kluar ,

tengoktengok diorang bawak kertas MATH paper 2 

hoihhh cuak cek oii -,-

okay aku pon dengan kelamkabut p ambek kertas kat meja genggeng laki -,-

heee bila dah ambek , aku tersenyum lebar jeaaaa

aaa eerrr nak tau aku dapat brapa ? 

haha sikit jaa , aku dapat 94/100 

okay then aku p kat genggeng HAZIQ , dia dapat 93/100 , ADI paling tinggi 96/100

mak aihh , tinggi nyaaa . 

hehe apaapa pun aku bersyukur dgn apa yang aku dapat :)))))

okay time rehat , aku p bilik guru tingkat duaa ,

cekgu FADZIMAH suruh aku kira markah total untuk kelas 5A , 5Y .

aku memang suka pun bab kira mengira nehh .

sebelum tuu aku sempat usha dulu markah paper 1 aku ,

huehue agak okay laa , aku dapat 35/40 :))

senyum lebar lagi lhaa aku !

okay then aku kira markah untuk semua .

kalau nak ikutkan GRED MARKAH YANG BARU ,

budak kelas aku 3 orang dapat A+ MATH ,

HAZIQ 93 , AKU 92 , ADY 90 :)

heee sukasuka . 

okay lepas tu baru tringat , cikgu ada janji kalau dapat A+ , cikgu nak bagi hadiahhh 

jeng jeng jeng










okay kami 3 dapat sorang RM10 .

haha THANKS cikgu <3

tapi aku agak takut untuk subjek lain sebab aku rasa macam aku tak boley buad :'(

OHMYGOD aku taknak FAILED !

harapharap result aku yang lain tak terok , 

dan tak mengharap pun nak dapat A sebab aku rasa aku banyak main :D

okay tu laaa serba sedikit cerita pasal hidup aku hari nie =='



 aku cerita nie sekadar nak berkongsi kegembiraan :)) 

kalau yg tak suka tuu , p blah cepat cikit -.- jangan nak myemak hidop aku okay !


okat THE END <3 nanti update lagi

byebye SALAM 









0 comments:

Post a Comment