Thursday, 29 September 2011




hi hello people and stalkers <3

wuuuu aku dah habeh paper untuk TRIAL SPM !

okay tadi hbeh paper awai , 12.15 

heee lepas habeh paper teros balek rumahhh 

cam biasa , lepas balek rumah , teros online lhaaa kan :) 

okay then tengahtengah onl , aku dapat MESEJ
huehue AIMI text ajak kuaq ==' 

dia cakap AZMER dengan HANIFF nak join .

aku pon , aaa err okay jumm .

AIMI ajak keluar pukui 4 lebihlebih .

heee okay lambat lg sebab time tuu baru pukui 1 lebihlebih .

errr time tuu jugak aku gaduh dengan HANIFF , ada laa prob ckit .

okay then kami keluar pkui 4.30 , 

huu sebenaq nya aku men keluaq jaaa sebab aku langsung tak text HANIFF 

hee tengoktengok HANIFF keluar jugakk 

OHMYGOD ! sayang jugak nohh dia kat aku ! *perasan

haha time first jumpa tu memang dia tak senyum langsung kat aku

then kami p CMART

sbenaqnya kami tadak halatuju

dah sampai CMART , aku pi tepi dya and tegoq dya ,

ouhhyeahh lepas aku tegoq dia , dia pun okay . cakap cam biasa ! ^_^

hee sukasuka <3 okay kami jalanjalan samasama

masuk dalam CMART , HANIFF try baju BG .

dia pangil aku time dya lam bilik FITTY ROOM tuu .

time tuu dia tengah try baju BODYGLOVE tuuu

agak lawaa laa baju tuuu

then bila aku dah tengok dya pakai , dia pun tutup balek pintu FITTY ROOM

 sebab dia nak tukar balek baju diaaa .

haha aku honaq , aku kunci diaa dari luaq , HAHA padan muka !

lastlast aku buka kunci tu balek sebab takut dya mgamuk =='

okay then masingmasing lapaq , kami pegi makan -,-

huehue lepas makan ,salamsalam then  HANIFF dgn AZMER pergi KUALA PERLIS <3

aku dengan AIMI pun balekkk :))



okay malas nak tulis.nak texting pulak .HAHA

 byebye see soon <3


#okay besok ada solat hajat untuk form 3 , 5 and 6 <3




0 comments:

Post a Comment