Saturday, 24 September 2011

Dating -,-




assalamualaikum :D

hi hello peeps xD 

okay esok AHAD kan ?? 

heuheu okay macam biasa hari AHAD aku akan keluar date <3

hehe act aku tuisyen , then lepas tuisyen baru keluar !

okay esok taktau lagi nak p mana 

sebab dah 3 mingu turutturut kami p makan kfc HAHA

hii okay biasa nya BOYFIE akan tunggu aku time aku habes tuisyen -,-

tapi paling best masa kami gaduh pun dia akan tunggu aku .

so , bila dah jumpa , automatik kami kan berbaik balek <3 

hee gaduh manja . aww *ee gedik

dah jadi WAJIB setiap AHAD kami keluar walaupun skejap *bajet cam tak penah jumpa 

err okay selalunya time kami keluar ,

kami borakborak makanmakan gelakgelak 

gomoigomoi tampaqtampaq gaduhgaduh dan balek :)

heee bestt ooo <3 

okay can't wait for tomorrow . imissyoumost !


# tak suka baca ? geli ? okay sila tekan 'X' si sebelah atas kanan anda .


okay byebye 




0 comments:

Post a Comment