Wednesday, 28 September 2011

DEMAM

assalamualaikum :D

hello all , nak update lagi okay !

okay hari nie aku takpi skola 

sebabsebab aa errr aku DEMAM :'(

sian dak hampa kat aku ?

okay bangun pagipagi tady teros aku text HANIFF 

aku bgtau diaa yang aku tak p skola .

okay aku pesan kat diaa suruh bawak handphone sebab boley text !

dia tuu jarang bawak phone p skola 

ye la kan kalau bawak pun nak text dgn sapaa

sebabsebab kami kan SEKELAS <3

pusing belakang jaa aku teros nampak muka diaaa

haaa tiap kali pusing , diaa kejip mata kat akuu haaa

awww iloveyouu laa sayang !

okay back to the tittle , 

tadi pkui 9.50 pagi  , aku siapsiap then pergi klinik 

err demam aku taklaa tinggi sangat 

 aku pegi check sebab esok aku exam !

kang kalau tak p check and tak mam ubat esok takleh jwab exam pulakkk =='

okay then lepas p klinik , tokayah aku ajak p CMART !

wuu p beli barang dapur ,

okay aku dah la demamdemam and taklarat  ,

tapi terpaksa p jugak ,

ksian pulak kat maktok and tokayah aku kalau aku takpi -,-

sapa nak tolak troli kan kan ?

haha rasa lawak pulak kan , takpi skola tapi p CMART

tapitapi takpaaa kan ? bukan selalu kannn

huehue okay malas nak taip panjang ~

doakan aku cepat legaa sebab aku nak jawab exam PRINSIP PERAKAUNAN besok :))

see soon <3 

byebye 

0 comments:

Post a Comment